مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 21:152020-02-26حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 7 اسفند ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ علی کرمی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از طلافروشان مبنی بر مراجعه 2 نفر غیر بومی که قصد سرقت از طلافروشی وی را دارند سریعاً اکیبی از پلیس آگاهی و ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران گشت انتظامی و عملیات هوشمندانه و ضربتی آنها، سارقان که یک مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.

پلمپ 3 واحد قلیانسرا در دهلران غلامرضا منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، گفت: با توجه به تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دستور دادستان در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس، با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، اداره اماکن، اتاق اصناف و نماینده حقوقی، از 3 سفره خانه سنتی بازرسی بهداشتی به عمل آمد که در این بازرسی، تعداد 67 عدد قلیان جمع آوری و هر 3 واحد پلمب شد.

وی افزود: انتظار است شهروندان برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا ویروس، رعایت نکات بهداشت فردی را مورد توجه جدی قرار دهند.

خسارت 151 میلیارد تومانی سیلاب به بخش راه و مسکن ایلام علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: بر اثر بارندگی های سیلابی شبانه روز گذشته بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام